Cedera Ringan "i'm okayy"

salam semua :) aku tersedar pagi pagi neyh . pukul bape skank ? 3.38am ?. ergh -___-" tak syokk . aku ngantuk neyh . nak tido balik but baru teringat blog ta updatee age . update sikit lah . hihi .

korang na tau .. semalam aku g keje , lain sikit . aku berubah ke arah keperempuanan . :P tekejut bebudak ofis aku weyh . semua kata aku lawa bila rambut aku panjang :D but but? ha . jum la join kate aku lawa jugak . teringin gak nak rasa lawa neyh . hoho !
kata orang klu 44orang kata kita lawa. bende tuh akan jadi kenyataan . hahha ! cepat cepat ! "Qiella Lawa" *argh ! bodo -,-'
lepas lunch aku bukak rambut aku . semua da bising2 tanya kenapa bukak . biarlahh . kepala aku . lalalalla! :D
Amacam ? mengancam tak ?
ada sape sape tergoda ?
:P

blik tuh hud amek . n gerak kedai gambai . " WOI BOY ! KAU GAME AKU AN ? LAHANAT -,,-"
balik je dari CM terus balik . mase otw balik tu .aku accident -,,- tak teruk pon . cedera ringan yang biasa je . kaki je bengkak sikit dan inilah pertama kali aku accident bersama kekasih hati aku . ha ! korang kene luahkan yang aku neyh seorang yang bagus sbb aku bejaya kawal PANAS BARAN aku tadi tau . clap!clap! i'm so proud yaww ! :D hahaha . aku mengantuk . bye bye .
senyum ! tak perlu kata apapa :)

aku tak ade mouses . hidup terumbang ambing sekarang -______________-"

No comments:

Post a Comment