- Tunggang langgang -



baru balik neyh . penat , ngantok , malas mandi . semua ade . hahaha .
hari neyh aku gembira sebb dapat setel kan masalah myvi . walaupon aku tak banyak membantu dy . tengahari tadi dy datang slow talk dengan bapak aku . bapak aku bg sikit idea dan suruh myvi g balai tuh .. mula mula aku cemas sbb ade ke orang mintak tolong tapi dy suruh g gak balai tuh tapi bende dah setel . hati aku da tenang da :D setel je masalah dy . dy blanje PIZZA . lepas makan piza siap siap kononnya nak tengok bola . rancangan awal memang nak tengok bola . beriya-riya adek aku nak tengok . last last cancel . -,-'
rupanya man tak minat tengok bole . dah tak jadi tu , tuka plan nak tengok green hornet . tapi tak jadi jugak -,,- sbb aku gado dengan hud . okay gado kali neyh memang bodo gile . kalau aku ngan hud je tak pe. neyh kawan kawan lain pun terpaksa terbabit . mcm Phundekss !
man kate kita g jenjalan je la . buncet kate nak lepak tasek s.Alam . aku pun kate lah kita lepak tasek dlm sejam dua . pastuh kita balik, lepak lah melaka :D man kate okayy . dah gerak dah neyh . tetiba plak man kate "kite lepak minum kat muara lah" .. aku tanya lah . muara kat ner ? dorang jawab kat port klang -________-" nak g minum je kowtt .
smpai ke port klang sana hah . sen dah lah tak dak . klu dapat mkn seafood blah la juga . ini dok kat tepi laut yang tak ade pemandangan indah . pastuh blah . tapi lalu ict whooaahh! nmpak syok but jln jem . erghhh ! tak jadi juga singgah ict .naseb baek lah man neyh jenis ikut je ap kate orang so , aku pon skali skala ikut la minat dy pulakkan ?
baru lah SaHaBat . haha . blik port klang terus gerak melaka .
whuissh ! aku menyesal lah makan . now perut aku sakit sakit .
shit ! nak berak ! but tak boolee . apasal ha ? -,-

aktiviti yang tak jadi kami :

1) Tengok bola
2) Tengok wayang
3) Tasek Shah Alam .
4) ict

4 aktiviti tertunda gara gara aku dengan hud . hahahahhaha ! agaknye lahh :P
but it's awesome . bukan slalu aku dapat mcm neyh . cume bile nak hav fun , masalah
timbul . itu tak best ! -,,,,,-

walaupon Selangor VS kl tadi dApat keputusan 1-1 . tapi tahniah pada usaha mereka :D

okayy . itu je lahh . jap g ade citer , aku crite lagi . bubbyee!


DIRIKU BEGITU BERHARGA :)

1 comment: