tak suka sudah !

ha ! amacam tittle ? buat korang nak baca tak ? hahah . bukan apa , saja je . sesetengah stalkers aku taep tajuk ap pun dorang selidik gak . sebok nak jaga tepi kain orang . hahaha ,! hoi ! kau tak ade kain or seluar sendiri ke na jaga ha ? aku tau lah jage kain aku sendri . shuh ! shuh ! g maen jejauh . jgn jadi stalkers , pstuh mengumpat ! suck ! *sifat wanita yang tak dapat di elakkan . pfft! seriesly .. aku pon kaki ngumpat gak . tapi beragak dan bertempat . tapi dorang ! haish ! pakai tudung tapi perangai macam haprak ! upsssss ! bukan anda ,tapi anda tuh ,. wakakakaka ! =D

ade lah segelintir dari kenalan aku bersifat macam neyh . -,-' depan aku , bukan maen mulia .. aku pon pecaya lahh yang dorang neyh , baek baek orangnya .. beriman .. alim dan blablabla .tapi last last , terserlah jugak ke $%R^&&( dorang . sakit plak hati aku . klu aku dengar depan2 memang aku dah mengamuk kat situ tapi mmbe aku pesan , dorang orang tua . mulot mana jaga . kita yang muda neyh kene pandai jaga diri * apa neyh ? siap kene ceramah lagi.. biarlahh .

aku bukan marah kalau tak suka aku . tak suka s
udah lah . ! jgn la kawan ngan aku , yang dorang gedik2 nak betego ngan aku and pastuh aku pusing je masing2 terus mengumpat . lebeyh baek tak yah betego . slagi aku boleh saba , aku saba . klu aku dah naek hangen nnti . jgn slahkan mana mana pihak okayy . aku tak bertanggungjawab .

klu tak suka , kata tak suka . ! pegy mati ! aku memang tak pedulik langsung langsung ! aku selesa dan dah tebiasa dengan diri aku . aku takkan berubah untuk korang yang tak bermakna langsung untuk diri aku . but thanks a lot if korang tego aku kalau aku tersalah bertutur bahasa . al-maklumlah . aku tak biasa bergurau dengan orang tua yang tak boleh trima bila kita bergurau dengan dy balik . justt !

i love myself ! go to hell la doe ! gua tak layan suckers mcm lu orang ! whoot whoot ! haaha !

" aku marah bile kau attack kawan aku ! weyh perempuan tak laku ! mulut jaga baek2 klu tak , t kau menyesal : ) "

No comments:

Post a Comment