"GA izdiharshoppe"

sebelum mulakan GA neyh .
thannkss a lott dekat cik cempaka sebab TAGGED aku :)
len kali tag lah lagi . hihi ^_____^
okay . dah harap harap cikcempaka suka sebb dy da pesan kat entry GA dy .
"(Jangan lupa mention Cempaka kuning as Referrer yer...TQ)"
ha ? brani kau tak buat ? kang dy hasut orang lain jgn jlnjln kat blog baru kau tau . haha !
eh , gurau gurau . rilekss ouh . neyh pemanas badan :D




GA IZDIHARSHOPPE

setelah aku di-tagged , aku terus gedikgedik dekat blog http://sukasukimain2.blogspot.com/2011/03/ga-izdiharshoppe.html and baca apa yang dikehendaki untuk mendapatkan hadiah :D
hadiah dy whuisshh ! best duh ! kene usaha untuk dapatkan neyh :P

GA neyh dianjurkan sempena untuk memperkenalkan..
http://izdiharshoppe.blogspot.com/ nak tau apa yang ada .
hehe . g up traffic kat sana . nnti kau tau lah . :D

so , aku syak aku tak nak tag nama orang kat sini sebb aku nak ramai ramai join !
okay jum kita join ini, and and and !
JANGAN LUPA MENTION AKU REFERRER KORANG OKAYY =D

*cik pieka ! awak wajib join ! raawwrr!

No comments:

Post a Comment