TUHAN MESTI BALAS !

haha . hari tuh aku kene . skank kau rasa mcm mana cemas nyaa . :D

cerita neyh bemula bila beberapa hari yang lepas N telah memberi kenyataan yang aku telah hilangkan satu dokuman penting dlm ofis . lebeyh kurang macam tuduhlah kiranya .. aku tak melenting pon sbb aku rasa aku maseh fresh kat situ . jadi better aku diamkan je . but korang tak pelik ke dokumen yang lebeyh 4hari dah masuk bilik bos , then bos dah agih2kan . boleh hilang .. then aku yang kene . mcm pun&%^ kan ? hihi . tak nak mencarut . tapi tak pe . aku besabar dan tak nak banyak cerita ..

BUT HARI NEYH...............!

dy terkene balik bila dy plak yang hilangkan dokumen . mula mula bajet bolehlah kenekan aku . but dy SILAP ! aku dah recordd ! kah kah kah ! padan muka aku tak nak tolong cari . bak kata orang .. tuhan bayar "cash" .. tau kau mcm mana aku cemas hari tuh . gud luck girl ! u better find the document before our boss change herself to be a monster ! .

bubbyee !


- My Emotion -

No comments:

Post a Comment