Memang aku tak sangka !


errr, ini memang aku betul-betul tak sangka weyh ! tadi ade lah membe aku add aku .
membe zaman skolah aku . honestly , bagi aku dy memang lawa and sgt chomel .
dulu dy memang jenis betul betul punya memilih kawan . kebanyakkan kawan dy semua memang paling HIGH - CLASS lah ! tapi sekrang !!!

OHMYYGOD !

dy sangkut dengan budak rempit weyh ! argh ! wtf ! tak blah plak tuh rempitnya !
haishh ! tekejut aku duh bile bukak page dy tadi . macam mana dy boleh tefikir nak join rempit bukit macam tuh ? haiiyarkk ! -,-
nak mengaku kawan ke tak ?

okayokay ! PAda yang rempit atau ade bf rempit , sorry sgt okay klu korang terasa . tapi entry nryh memang untuk kawan ku yang sorang tuh jee . sebab dy sgt pelik bila jadi macam tuh . and pilih lah rempit yang dah uptodate sikit . haha . okay stop!
aku tak nak taep banyak . nnti tekene batang hidung sendiri . baru padan muka . ~ :D

then saje search kat goggle pasal rempit , tetiba kuar ini gamba
|
|
|
|
oh god ! takut gila bhaiii ~
"ya ALLAH , kau lindungilah umat umat mu :'("

kau dah besar babe ! pandai2 lah kau nak fikir okayy :)

No comments:

Post a Comment