Hikayat Merong Mahawangsa Terbaekk ~ :D

Hari neyh Hujan je kan ? seram aku weyh ! sebab kat jepun tsunami . :'( sedeyh bila dapat tau rakyat malaysia yang blaja ade gak kat sana . harap harap mereka semua selamat .
Tngok lah ombak naek tinggi mana ? boleh ke dorang selamat . macam tak percaya ombak boleh naek setinggi tuh . buat masa neyh aku bersyukur pada-NYA sebab Malaysia belum dilanda apa2bencana yang boleh dianggap teruk macam negara laiinn . harap-harap apa yang terjadi skang adalah pengajaran buat semua . :)



okay sekarang topik yang agak hangat juga di MALAYSIA .
mula mula , ramai clap clap untuk KRU - iloveyou lah !
sekarang malaysia dah maju sikit . tak ade lagi ketinggalan .
korang dah tengok belum HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA ?
klu belum , pergilah tengok ! PALING TERBAEK !

aku bagi 11 bintang daripada 10 bintang . hAHA !
ayat yang aku paling suka
1) " JAGA DIRIMU BAEK BAEK ! "
2) " RAJA KAMILAH JAGA KAMI "

aku dengar kat radio mcm " RAJA KITALAH JAGA KITA " tak brape sure but lantak lah . yang penting aku agak puas hati .
korang tau tak kenapa suara latar dy mcam orang nazak ? haha ! okay enough ! tak baek ta baek . hahah .

thanks En.Boyfriend sebab teman sy . tidak lupa juga kepada fara dan buncet :)
hahaha !

No comments:

Post a Comment