Movie !

dalam kesibukan yang melanda diri aku . aku cube mnyempatkan diri aku untuk tengok movie selama dua hari yang lepas :) dah la lama gila tak dating sama En.Boyfriend . Rindu Gila . Asyik gado jeee . mcm mcm hal lah skank . aku pon ego tak nak kurangkan panas baran . memang perang je la hari hari . haha . dah dah ! tak mau citer sini .

hari khamis yang lalu , aku pergi menonton . .
|
|
|
The Mechanic !
Crite neyh blah gila weyh ! action dy tebaek . cuma aku still tak paham ASal dy bunuh mentor dy sendiri . -,-' mungkin sbb aku lambat 10minit masuk , aku dah terlepas part penting . rugi rugi . tak kesah lah , yang penting best ! pergi tengok okay . :)

hari jumaat plak, aku tak puas tengok wayang waktu khamis tuh , aku gtau hud nak tengok wayang lagi . hud okay kan aje . hihi ^___^ untunglah syy ,. aku smpai ofis n gtau niat aku tuh . tetibe plak budak gemok rawag tuh nak follow . ergh -,,- cepat2 aku carik idea mcm mana nak kawal situasi . ealah , klu kuar betiga ,, dengan sapa aku ptut layan . hati orang zaman skang neyh susah weyh nak jaga . pikir , punye pikir .. hah ! dapat pun idea ! aku suruh ajak buncet ,
okay ini rahsia kite okayy . jgn bgtau orang lain . *taktik fara untuk ajak buncet tuh semua dari hasutan aku .* ha bijakkan bijakkan ? :D aku tau ! thanks ! haha . akhirnya segala plan berjaya diatur dengan bagus dan teliti . smpai wayang meet sama En.Boyfriend n buncet . tak sangka plak hari tuh hari nakal aku =D aku mengaku aku memang nakal sgt . tapi alah , biasa lah klu peminat nmpak artis kan ? mesti over syok punye . tapikan , nasihat aku untuk artis2 malaysia neyh . jgn sombong sgt lah kann . klu tak kerana peminat . ! kau tak laku weyh ! wtf ! aku nmpak sorang artis rock tanah air kita yang dikagumi ramai neyh . dapat agak kan ? aku tego dy time aku ngan geng aku tuh nak naek tingkat atas area wayang . aku tego lah dy . dy boleh tengok and buat muka sombong je ? weyh ! blah la kau . kesah plak aku . artis tak sedar diri . kau tu dah agak nak pencen dah . jgn lah blagak sgt ! huh! *marahnye aku neyh . whatsoever ! mase tuh jugak aku terserempak dengan sorang lecturer aku neyh . haaa ! aku nmpak dy dengan tetttt! haha . stoop ! nnti kene saman . terus g bab tengok wayang lahh .
kami sembang2 jap , and lastly kami pilih citerr ...
|
|
|
The Adjustment Bureau
klu kau tak tengok citer neyh sefokus2nye , sumpah nothing je lah kau tengok smpai habes . memang susah gila nak paham citer neyh . tapi dua alam dy macam mengarut lah -,- *bukn dr.rozmy punye citer k . tapi aku suka sifat lelaki neyh . TERBAEKK ! kan bie ? hahahah ! belajarlah weyh jadi mcam dy . gud gud je . terus cm awww ! sweet sgt ! :D

okay dah ! setel cerita . butt En.Boyfriend "saya nak bola besar yang kat curve tuh !"




No comments:

Post a Comment