menarek perhatian! =D

aku tetiba rajen plak nak bace paper hari neyh , antara yang memang aku rasa aku terSTOP untuk baca .
|
|
1) ini untuk En.B . HAHA !
betul ke bie ? habeh kite mcam mana neyh ?

2) nak macam neyh jugak boleh ?
ade jugak yang boleh tepedaya an ? xpaham betul aku ! dunia dunia !

3) kene bawak ketengah bende neyh .
ntah muka apek mana yang iras2 anuar zain ntah korang letak kan ? hahah . sebab pada pendapat aku , neyh memang bukan anuar zain !

4) ini untuk fara , elakkan jalan terbaek okayy .!
tak geli ke bila wanita dengan wanita ade hubungan ! yucksss ! mati idup balik pon aku takkan suka . haha ! memang bagus nak elakkan berlaku nye maksiat hingga menyebabkan pembuangan bayi . tapi . jgn lah lepas kan nafsu dengan kaum sejenis . berdosa jugak lah !

5) ini best ! haha ! untunglah dapat kongker satu page . banyak duet boleh lahh ! :D
fuyohh ! makin maju iklan dy ! bagus bagus ! aku pon nak bukak kolej lah mcm neyh ! :D hahahaha!


No comments:

Post a Comment