Potong RAMBUT DEPAN .

uit uit ! hahah ! sehat semua ? aku sakit perot lah hari neyh . sakit sgt . sekarang maseh terasa lagi kesakitan yang melampau neyh -,-'

hari neyh sumpah bosan gila ! dah tak tau nak buat ..
inilah yang terjadi .. mcm mcm aktiviti aku cuba fikir . last last tercetus satu idea yang pelik .
iaituuu ---

|
|
|
|

| | | |


TAAARRRAAAA !

aku dah ptong rambut depan aku . amacam ? pelikkan ? hihi ^___^ aku nye rambut depan cepat panjang.. tak pe kot klu maen maen sikit . haahaha . aku tak tau En.Boyfriend aku marah ke tak . sebb dy tak suka aku potong rambut depan . kenapa aku tak tau . tapi aku suka potong rambut depan . jadi, aku potong tanpa fikir perasaan dy . sorry bie ! ala chill lahh . sok lusa panjang lah neyh :D

tapi okae ke xpe rambut aku camneyh ?


kenapa letak gamba man ?
sebab dy kawan baek saya . kalau dlm blog tak ade muka dy . nnti dy touching . awww ! hahaha =D sapa nak dy ? stil available okayy . dy sangat baek orangnya :D


" boleh saya rindu awak x skang ? -,-' "



3 comments:

  1. yang rambut baru ni lawa kila. alah ta kisah la hud nak cakap ape yg penting ni lawaaaaaa~!!!

    da pandai bergaya la dia. aw aw aw. tau la da kawan ngan org cantik skg. haha

    ReplyDelete
  2. cantik la. hud rabun kot :P

    ReplyDelete
  3. Wanie : haha ! blah an rambut aku ? hihi ^____^ sapa kawan chantek aku tuh ?

    pieka : cantek ? thanks :P

    ReplyDelete