lepak-ing :)


hello bloggerrsss ! how are you darling ? :)

skank banyak orang tag aku untuk join contest and GA . but now aku sgt tak sempat nak buat itu semua . hold dulu okay . ada masa aku mesti buat ! mesti ! :D

oh btw ,hari neyh dapat kikis FARAH . ^___________^ hihi. padan muka dy . dlm diam je . mula mula lepas teman hud setelkan hal hal kolej dy . terus gerak mcd sebab farah da offer na blanja :D peluang weyh ! rugi lah klu tolak . REZKI . sampai mcd terus g kaunter and order . for your information .. orang yang paling tak malu skali , HUD ! dy order memang yang terpaling mahal antara kitorang . suka suka je . muka farah mcm menyesal sikit tapi dy pandai coverr . HAHA! kan farah kan ? tapi bagos . laen kali blanje aku lagi .....

nah , hamek gamba sebagai tontonan umum . =D
(muka memang majed gila lah citer nyee )

setelah selesai dan sesi begamba , kami g karaoke . ops ! gamba tak de . maaf . kat dalam tuh gelap jadi kami tak begamba pon . 10 lagu je kami nyanyi sebb nak balik cepat . setel je nyanyi nyanyi . g carik kacang cap tangan yang ibu nak sgt hari tuh . dah tima balik tuh ...

aku baru terpikir pasal farah nak duduk rumah aku . aku ajak dy g ruma dy amek barang walaupon krete bukan krete aku . suka hati je nak ajak . HAHA ! masa dlm perjalanan memang aku paling bengang lah sebab melarat weyh rumah minah neyh ! JAUH GILA VAVI ! ntah hape yang dy dendam sgt sampai dik jauh jauh . memang tak lah raya aku nak datang rumah kau . HAHA ! bila dah tension tension . smpai gak rumah farah . dy tak bagi kami naek . dy cuma suruh kami tggu bawah -,-' apa neyh weyh? asal kau buat kami mcm tuh .

setel semua . balik . sumpah masa blik tuh cepat je sampai . HAA ! hari neyh kami almost gila nak kene seret dengan bas ! aduh ! cemas gila la ! tapi alhamdulillah aku maseh selamat dan boleh on9 sekarang :D haha ! thanks god ! iloveyou .
hari neyh aku rempit rempit sikit (O_o)

*aku tetap touching denga hud pasal dalam krete tadi . !
huh ! chowww !

bakal bakal BFF aku ney rasanya .
dy dah duduk rumah aku :D
yeaaayyy!
kau tak yah nak jeles sangat yea . !
dy bernaseb baek je . HAHA!



No comments:

Post a Comment