sakit masih terasa -,-'

hari neyh aku nak cerita kisah baru yang berlaku dalam hidup aku.

pagi pagi aku dah kene bangon sebb farah kejut :/ sakit gile lah hati aku . tapi sebab terpaksa . bagonlah jugak . tggu buncet amek dy , then aku terus gerak ofis sebb today nak kene ajar budak baru. ehem ehem ^_____^ gua acah acah senior tadi weyh ! clapclap! good jobb ! HAHA !
setelah beberapa jam aku mengajar dy untuk jadi pintar dan pantas mcm aku . aku kemas kemas ofis, then aku angkat stapler yang ade dekat lantai . masa aku nak angkat stapler tuh .. aku terr
PAaAAAPPPPPPPPPPP !

TER-stapler tangan aku sendiri . memancut-mancut darah kat ibu jari aku . skit weyh . kaka yang ada kat opis tuh plak tak brani nak cabut bullet yang ada kat tangan aku tuh . terpaksa aku usaha sendiri -,-' .. aku ambik gunting and cungkil bullet yang dah tersangkut kat jari tuh . pergh ! sakit dy maseh terasa smpai sekarang , cume dy cam tak nmpak sgt lah kesannya. aku klu buat keje smbil berangan .memang mcm2 lah jadi citer nyee..


*klu En.Boyfriend sy dok jauh . lagi la tak ade orang nak jaga saya :'(

No comments:

Post a Comment