saya sayang awak . yeayy !

kitorng chomel x ? :D
chomel an ?
asal ?
jeles ?
haha . PEGI MATI !

entry neyh untuk si DIA yang rajen membaca :)

Aku tau kau slalu singgah blog aku sebb nak tau pasal aku ngan hud kan ?
then bile kau ggu life dy , boleh la kau acah2 jeles dengan relationship kitorang .
haha ! weyh ! slame neyh pon dy tak pernah pandang perempuan yang tak pernah brani nak tunjuk muka sendiri tau ! kau tuh cuma FAKE !
bajet aku rampas hud dari kau . kau pernah kate macam tuh an ?
bak datang bukti yang aku amek dy dari kau lah . HAHA !
kalau kau dah kemaruk sgt ngan hud . AMEKLAH . itu pon klu hud nak kau .
HAAHAHAHAHHAHAHA !

kami bahagia je walaupon kami hari hari gado .
aku sayang hud dan cuma hud . haha .
kau nak dy ? usaha okay .
gud luck suckers :D

No comments:

Post a Comment