Selamat hari wanita :)

err -,- na bagi ucapan apa neyh erk ? haha .
okay okay . aku cuba :D
hah! itu untuk semua wanita yang ORIGINAL je k , yang bapok , pondan , khunsa semua tak termasuk tau ! hAha ! jangan marahh ~ ini blog aku . suka hati lahh . tahniah kerana dilahirkan sebagai seorang wanita yang sgt berharga hingga mempunyai satu hari yang sgt special seperti hari ini . ha ? sape yang sgt dihargai hari neyh ? kongsi2 lah cerita okayy :D jgn lupa follow Qiellaa . *sempat promote -,-' ..

aku berbangga menjadi seorang wanita kerana *mcm karangan kebanyakkannya sekarang , wanita yang telah banyak membangunkan dan memajukan negara . aku tak kata lah lelaki tak buat apa . but .. bagus sgt lah tuh kn sebab lelaki tak boleh bangge sgt . haha .and betul eyh pompuan lagi banyak dari lelaki ? klu kadang2 tak suka kompomkan bende yang aku tak amek tau sgt . hoho ! malas fikir duh .

aku sendiri eyh, ini tak ade kene mengene dengan hidup atau mati . aku kerje and blaja . kebanyakkan mak cik2 yang tau aku buat dua kerja dlm satu masa yang sama . dorang msti puji aku melambung punye ! dan dan dan ... anak lelaki dorang akan kene kutuk . haha ! mak kutuk anak sendri weyh . but betol lah . awak tuh lelaki . cube lah bepikir skit . keje lahh . jgn nak enjoy je . banyak mana harta yang awak ade ? awak rasa ada ke perempuan nak awak yang malas dlm pelbagai bidang tuh ? beseronok sepanjang masa neyh tak menjamin masa depan lah cik abang oi ! guna otak sikit okayy :)

haha . mentang2 hari wanita sedunia . suka hati aku je nak kutuk orang . maaf ! aku tak tuju kat sapa sapa . tapi sapa terasa . padan muka :D ergh -,-' panjang eyh aku merepek ? idea banyak neyh . tapi tak nak taep banyak2 . nnti terlazerr mulut akak nokk ! kah kah kah !

weyh perempuan perempuan TAK ORI sedunia ! korang tak berapa nak dihargai okay . :P

hihi ! bubbyee !

No comments:

Post a Comment