Aloha !

Uishh ! lama tak aku tak update blog ? korang mesti tetunggutunggukan ? HAHA ! aku bz . banyak keje dan mcm mcm lagi bende yang tak diingini berlaku .
korang rindu aku tak ? terutama stalker2 kesayangan aku bengang bila tak dapat sebok sebok campur hal aku ? weekkk! :P padan !

Oh okay ! jum start . errr -,,-' mula dari mana erk ? ha !
jum kita says gudbyee too ..........................
my sayang ! :'(
eh eh ! bukan En. Boyfriend tau ! dy tetap dalam hati . ^___^ hihi ~
(argh ! apa neyh ? sila sepak saya )
ini lah yang aku maksudkan
|
|
|


motoku :'(
dy bukan milik aku lagi ! argh !
memang aku tak leh trime weyh !

JANGAN TANYA KENAPA !
( kecewenye akuu ^__^ )
tapi aku dengar dengar mcm moto aku akan digantikan dengan kerete ! aww ! mcm besh an ? tapi aku tak berharap sgt . tengok mcm mana pegynye dulu . hihi . but but . nak tau ap yang aku idam ?
SWIFT ! yeaah ! nak ini ! rawwrr !

tapi klu tak mampu .
nak neyh !!
Viva :)

boleh tahan tak taste aku ? haha ! nak pendapat ! tolong weyhhh ! tapi tak tau and TAK KOMPOM age ! korang tggu je berita baru dari aku kayy !

Senarai kekasih hati aku yang aku rindu .
  1. Hud ( haha ! ini pon nak rindu gakk )
  2. man ( dy kawan aku yang dah semakin pelik )
  3. wanie ( budak gemok pendek yang jadi geng palang aku )
  4. myvi ( mana nak lepak dah budak neyh -,-' )
  5. dayah ( senyap je .. macam aku yang pinjam duit dy ! dy buat bodo je ngan aku )
  6. pieka ( dy neyh dah tak nak jln jln kat blog aku age )
  7. moy sam's ( apa lah crite dy skank )
  8. and ade lagi . klu aku taip semua , mcm karangan je lah citernye . HAHA !
aku rindu korang , korang tak rindu aku ke weyh -,,-'

TRIP KE TERENGGANU MASIH SEGAR DALAM INGATAN . !

- aku nak same same macam neyh lagi . bila weyh ? :'( apa neyh . kenapa mcm nothing je skank .
mannnnnn~

2 comments: