Kuala Selangor

ahad yang memang memenatkan . now mata aku pon dah ngantuk sikit neyh .
harap harap boleh bangon ouh nak g keje .
kitorang gerak g K.S agak pagi lah jugak . dlm 10a.m mcm tuh .
sebelum nak gerak tuh .
aku dah betego ngan schoolmate aku :D AFIQ namanya . hahah .
dah dekat sebulan berjiran , hari neyh baru betego . sengal an ?
itu pon sebb sehari sebelum tuh kami belumba .
sesi pekenalan yang bagus kan ? :D
dah setel sembang sembang . papa kate gerak je lahh .
sampai sana dlm pkoi 11 lebeyh mcm tuh lahh .
PANAS GILA !
dah lah aku tengah stresss . ++ plak bila panas . mkin menjadi jadi lah baran aku . -,-'
tak bagus gila !
kenapa aku stress ? sebb aku bawak camera . dah nak sampai K.S . baru aku perasan bateri camera tetinggal kat rumah . suck an ?
okayy . aku betul betul ngantuk .
tepaksa gantung citer , sorrriiiii :) usha gamba je lah -- >

( dalam krete . mata memang mcm tuh eyh ! aku bukan acah acah amoyy .! )
sebelum blah dari kedai mkan . menyempat agiii . HAHA !
neyh gamba masa kat pantai remis . ikut suka aku je men pakai pakai topi neyh .
mesti busuk sebb aku bepeluh peluh . HAHAAHAH !
sape tau ini apa ? haha . farah takot gila weyh dengan bende neyh . tapi memang aku pelik gila . aku suruh makan telo belangkas neyh sebijik je . dy punye tak nak mcm orang nak pukol dy . hahhahahaah ! bongok punye gemok! nanges nanges tadi .
kesiannnnnn !

okay , dah post blog , dah letak gamba . yang penting aku update :D kan ?
hahah ! bubbye semua !

ada video untuk korang tengok farah penakut . esok aku masuk kan . sekarang internet mcm bodo ! RAAAWWRRRRRRRR!

- i love u -

No comments:

Post a Comment