Jangan lah macam tuh .


tak bagus gilalah kau skang . makin menjadi jadi -,-' ape neyh weyhh . aku pon terkene kot tempiasnya . jgn lah macam tuh ,. ketara sgt orang tau sifat sebena kau ! pastuh . orang tanya aku . aku nak jawab apa ? nak backup kau pon xleh gak . kau sendiri yang dedahkan identiti kau . kau kawal sikit nafsu tamak kau tuh . sorang pon da cukup kott . stop making people laugh on you . - fuyoh ! betol ke aku taep neyh . HAHA -

aku bukan ape , kau kan agak fresh kat sini . jgn terlalu apa orang kate , urmm . jgn . jgn . ha ! jgn tunjuk kat orang yang kau senang dipermainkan . boleh tak ? wake up okayy ! jgn terlalu manja dengan situasi sekarang .

kalau aku dah tego nanti . boleh putus kawan gak kita nanti -,-'

itu saja :)

eh ! VIVA ELITE best tapi ringan . nak terbalik aku bawak .

4 comments:

  1. ade lahh seseorang tuh . HAHA .
    bile lah kita dapat ngumpatngumpat kan ?
    -,,-'

    ReplyDelete
  2. bila gemok nak bkawan ngan aku balik.

    ReplyDelete
  3. ah ! dengan aku pon dy kuat touching .
    cemana ?

    ReplyDelete