Belajar ?


okay , ini perkara yang semua orang kene buat . kan ? tapi sesetengah yang tak suka buat tuh kau punya pasal lah kan ? HAHA . ini pasal kami yang belajar .

aku still study walaupon ak berstatus pekerja . aku study kat .. erhh . yang dah tau tuh , tau lahh . yang tak tau . xyah tau ouh . bole ? err aku habes study next year , 2012 . lama an ? ntah bile ntah habes aku tak sure . tengok pada ke-cemerlangan aku nntilah. klu tak banyak sub kene repeat dapat habes awal sikit . klu tak . lama lah aku melarat kat situ :P

sekarang aku dah sem 6 . ilmu masih ak sepenuhnya aku dapat sebb banyak maen maen dan tak fokus dlm study neyh . -,-' sila tampa muka aku bagi pandai sikit . pointer aku dah makin teruk ! sgt teruk ! sapa ade tips belajar yang terbaik ? tlong share sikit weyh ! aku dah menyesal sebab selama neyh aku still maen maen dlm blaja . aku fikirkan time skolah je lah aku main main . rupanya . .. smpai skang aku tak berubah . -,,-


aku suka blaja , WAH ! haha , bole ? tapi bila dah jumpa kawann . memang tak lahh buku tuh aku nak pandang and sentuh , takkan salah kengkawan plak ? takkan aku tak nak berkawan plak ? argh ! pening otak aku ! anak orang susah belumba lumba nak blaja , yang da dapat blaja neyh . bukan maen malas lagi nak belaja . asal mcm tu ntah agaknya .

aku nak berjaya ! nak barjaya ! tolong eyh , klu korang nmpak aku main main aku bagi kebenaran ketuk kepala aku dengan sudu . amacam ? deal eyh ? hiihihihi .
bulan lima neyh FINAL EXAM sem 6 . wish me luck ! study ! study !

itu je lah kot . aku banyak bnde and isi penting nak letak bila nak ber-blogging neyh . but bile dah start taep . habes semua idea . ! bengang aku -,-'


btw , buat masa neyh mood aku macam neyh ->

aku dah mula tak paham ape yang aku nak skank . serabut gila otak aku .
marah tapi sayang .
benci tapi rindu .
nak jumpa tapi ego .
haha .! gedik ! :D

2 comments: