Menggila bersama yang tersayang :D

ha ! ini bukan bende yang menarek pon ! haha . cuma aktiviti malam yang sakai bersama sahabat tercinta yang sengal iaituuuu .........
lawa ? nak ayat ? hahah . usaha sendiri . dy neyh mahal sikit . tak macam teettt! hahaha . tak nak kutuk orang . lupakan hal tuh . neyh bab lain . kami ber-YM tadi . dan inilah hasilnya :D




itu jelah sebab aku dah ngantuk sgt dah neyh . :) bubyyee .
eh , takkan nak biar gamba dayah je .
gamba aku pon aku tak nak ketinggalan ! hahahah . awww ! chomelnyeee !


NOTA HATI -,,-'

aku ingat bila farah date ngan buncet berdua , kau ada masa ngan aku . kau pujuk and bincanglah hal kita . tapi kau boleh buat bodoh je . memang sakit gilalah hati aku tadi . sia sia je aku buat semua tuh . tanpa ade hasil . :'( bodoh nye kau neyhh !

No comments:

Post a Comment