3 in 1

KUCAR - KACIR JADINYA
apa semua neyh weyh ?! dah macam macam dah yang mengarut dah jadi . aku dah tak paham dah . kau bukan tak ade number fon ke , fb ke . kalau ade tak puas hati . bagi tau je lahh . tak yah nak kias kias sgt lah KAN . ! menyampah plak aku , jgn nanti tersalah tunding jari . menyesal diri sendiri . bukan ke beterus terang lagi baek dari simpan simpan ?

macam neyh lahh . kalau aku slah aku mintak maaf dari hujung rambut sampai ujung kaki . tapi please lah ! jgn bagi tempias tuh kene orang lain . dy tak slah apa pon. tak kesah lah kalau kite tak bekawan skali pon tapi bukan dy jadi mangsa jugak . kesian dy . dy tak slah tau !


RINDU PUNCA UTAMA
aku ade terima panggilan yang sengal . HAHA . konon nye aku dapat kerje under Afdlin Shauki . memang paling sengal yang aku pernah terima lah . kol aku pukul sepuluh cakap aku dapt keje . kan tak logik tu .. ? pastuh aku kenal sgt plak tuh suara sapa . AHHAHAHAHAHA . wanie wanie . macam macam lah kau kan ? then dy cm maki maki kecik lah sebb aku kenal dy . :D dy rindu aku . sbb tuh dy kol . UNTUNGlah kan ? haha . kau ade ..? weyh wanie ! aku nak masuk kan gamba . tapi tak leh upload ! bodo ! nanti la eyh ?:P love you!

MAKIN HEBAT
aku rasa memang makin hebat lah aku kat ofis . HAHA . yang baca blog neyh jangan marah haa . qiella cakap sama je mcm kat opis . sy tetap sy okay . tak suka tak pe . sy dah biasa tak ade kawan ramai . yang penting sy ade KAK SHIMA and KAK HAZ . wie ! wie ! :P

No comments:

Post a Comment