AKU KAN HEBAT ! :D

hai semua ! sihat x mnggu neyh ? wah ! minggu eyh ? haha . sori lah update dah jarang and pendek pendek je . okay skang aku cuba update panjang panjang :D.

ade berita gembira dah melanda diri aku , alamak ! memang syiok habes lah kan . haha ! tapi masalah yang aku paling tak puas hati adalah bila orang tak suka dengan kegembiraan aku dan kelebihan aku . amboi ! ayat bukan maen lagi neyh .

mcm neyh , kalau kita hidup mcm satu family .. perlu ke ade yang "talam dua muka ?" ke memang lumrah hidup orang melayu kalau duduk dlm satu tempat yang sama , mesti kene sentiasa iri hati dengan sesama melayu . weyh , bangsa lain pon tau hormat orang tau . dy respect gila hak peribadi orang lain . yang korang satu bangsa , agama , dengan aku .. nak tindas aku apasal ?
lagipon apa yang berlaku bukan kehendak kita semua . kau pon bukan ade hak nak tentukan life aku kat dalam tuh .

aku pelik dengan perangai kau , terutama yang kau tuh . aduh ! biasa lah kalau orang bagus .. mesti ade ganjarannya . apa yang kau tak puas hati sangat ? sebab aku HEBAT kan ? boleh saing dengan kau . macam tuh kan ? HAHA . chilll la weyh ! nah , ini untuk kau
|
|
|
V
ingat tau ! hahah .
bukan aku nak mulut jahat ke apa , tapi kalau korang tengok reaksi dorang , dorang and dorang tuh .. memang dorang tak puas hati . HAHAHAHAHA . padan muka ! lain kali buat kerje ! jangan sebok jaga tepi kain orang ! wiee ! wieee !
yang penting aku yang seronok gila ! :D
YeaahHhHHh !! :D

I FEEL LIKE I WAS

jangan terlalu pikirkan hal yang tak patut . nanti merana diri sendiri . :P

btw , now aku memang pelik dengan life aku yang semakin merapu rapu ( tak termasuk entry kat atas ) sesuatu yang aku tak patut rasa dah rasa sekarang . aku memang tak jangka rasa tuh akan muncul secepat neyh . tapi aku tak dapat kawal dan tak dapat halang . aku dah rasa sebe salah sangat . masalahnya . aku tak tau nak buat caner , nak luah caner , and nak pilih sapa . aku harap aku dapat hentikan semua neyh untuk jaga hati banyak pihak . haishh . masalah !

err, yang seronok dah , HEBAT dah , sedih dah . apa lagi ? hahah . cukup lah kot . !
nanti sambung .
sekarang dah tak pandai susun cerita -,-'

No comments:

Post a Comment