My God Bless You my Beloved Friends ! :)

|
|
|
V

haPpy happY HapPy Birthday Myvi !


semoga kau makin chantek . !
panjang umo !
sentiasa ceria !
senyum selalu !
and .. andd . apa lagi erk kalau ucapan hari jadi ? -,-'
banyak duit . !
dapat bf yang baguss . !
errh ! dah la kot ! aku tak tau apa lagi weyh ! :P

haha . kenapa myvi ? sebab aku dah suka panggiil dy dengan nama neyh !
sukahati akulah kan ?

tahun neyh genaplah dy berumurrr....
teettt ! rahsia ! hahaha . nak tau kau g check ic dy , itupon kalau ic yang dy tunjuk kat kau ic dy . hahahah !
aku baru je sebenanya kawan ngan dy , kenal dy pon dari MAN ! thanks weyh man ! kerana kau aku kenal minah tak betul neyh . ahhaha . seriusly aku tak sangka dy punya perangai macam aku gak kadang kadang . cume beze kitorang dy kurus dari aku dan dy lawa ouh kan . itu semestinya :D .
yang aku tau dy single . tapi kau takkan dapat dy kalau kau cuma nak maen maenkan perasaan dy . hahah .

"myvi aku sayang kau macam kawan yang aku dah lama kenal . walaupon kau mungkin tak suka aku . ! ah ! aku pedulik apa kan ? selagi kau tak gtau , aku anggap kau suka akulah . tapi jgn lah disebabkan aku ade utang kau RM20 , kau tak nak kawan aku dah weyh ! aku ingat tau ! nanti aku jumpa kau bayar . okay bebeyh ? haha ! and aku mintak maaf sebab tak bagi kau pinjam camera hari tuh . aku tak tau nak mintak maaf dengan cara cemana . tapi sorry okayy . and thanks sgt sgt sgt sgt sgt sebb kau lah aku dapat acah acah comel pakai CL . hihi . "

fuh fuh ! dah macam sesi luahan persaan lah kan ? okay dah ! cukup merepek !

btw . ! myvi, :)


itu saja kot . :P

MAN PON SAMBUT HARI JADI JUGAK OKAYY ! :D

aku tak post bab hari jadi dua tiga , jadi aku campo je ,. harap tak kecikkan hati mana mana pihak !

*alamak , muka gua buruk lah plak . ah ! abaikan !

SelAmaT hAri JadI Mok mOk !!

semoga kau sentiasa bahagia dengan apa cara and jalan yang kau pilih ,!
hope kau berenti lah berangan yang kau serupa macam aaron aziz .
jauh beze lah beb . HAHAH .!
kalau dah tough , jgn lupa aku !
semoga sihat and murah rezki jugak okayy ! :D

haha . ! inilah man , kawan aku yang baik gila ! untung sangat sapa dapat kawan dengan dy . aku pernah jadi antara yang beruntung , so , aku memang happy kenal dy :) sumpah dy terbaek yang aku pernah ada . hud? alah , yang tuh bf . memang tetap no.1 . tak yah banding banding bole kan ? skank bab man . walaupon kitorang dah tak cam dulu , dy tetap kawan aku . :)

"thanks man sebab nak kawan ngan aku , kau iklas ke tak . tuh aku tak pedulik . kau punya hal . tapi aku ikhlas kawan dengan kau . kau baek sebb layan je aku tengok jumbo gajah biru , amek aku . jaga hud . and banyak gila lah bende yang aku takkan lupa pasal kau :D .."

bye bye !

1 comment:

  1. hahaaha... kenapa aku boleh lupa hutang kau tu ehh? xpe nnt aku tuntut balik..
    sayang kau qila :D

    ReplyDelete