Segmen mudah - Blog Pilihan Nizam Ijam

aku ingat bila dah lama menyepi , tapi tak sangka masih ade yang ingat aku . YEAH ! masih boleh bangga lah neyh . haha . tadi bace kat chat . HoneyBunnyMonster tagged aku ! oh ! terharu yawww ! thanks lah . nanti klau aku jumpa kau , aku blanje ice blended ! hehh :P
okay okay . jum ke sesi segmen mudah - blog pilihan Nizam Ijam .


ak tak tau apa motif segmen neyh mulanya . tapi dah orang taggesd. tak sedaplah kalau tak buat kan ? ^________^ HAHA .
aku pon g lah redah blog ijam neyh . okay ! ade tuto . ade bende bende yang agak menarek lah jugak . apa yang dy suruh buat pon senang dan mudah . :)

so , tak ade masalah la . haha . okay okay . bab tag tag neyh . aku tak tau na pilih sapa sebab aku pon tak tau sapa yang masih jalan kat sini .
PADA SAPA SAPA YANG BERMINAT . silalah amek dan buat entry sendiri . klau terpilih . TAHNIAH ! haha .

okay dah .! bye bye and gud luck ! :D

1 comment:

  1. thanks sebab join...saya agak susah sekarang dlm blog nie sebab line slow2 gler..InsyaAllah kalau sempat saya masukkan dalam entry k :)

    ReplyDelete