Contest Blog Saya Chomel :)


heyy :) hari neyh bukak je blog tengok Cik Zqah tagged aku lagi . haha . sebelum neyh dy punye pon aku tak buat lagi . tapi yang neyh aku nak join .
mungkin sebb aku perasan yang aku chomell :P
biarlah an ? kita kene bangge dengan diri kita sendiri . baru orang pandang kita .
btw, thanks zqah ! sayang engkau . :D
jum ke contest ini
|
|
V

----syarat dan peraturan memang mudah . standard lahkan , klu nak join kene follow . tak follow memang juri juri awam neyh takkan pandang korang . oke oke . meyh kita ke segmen entry chomel :)

---- aku rasa aku layak menang sbb bukan blog aku je chomel , aku pon chomel ! hahahah :D kita as a human , kalau tak puji diri sendiri memang tak boleh . HAHA . blog aku tak lah secomel tuan punya contest neyh . nak tau sapa ? g klik gamba , t kau terusss smpai blog chomel lote dy :D sorri lah if blog aku tak hot macam orang lain . aku tak sempat lah nak spend time masa berjam jam hadap lappy aku ni . aku bz gila . tapi sepanjang proses pertandingan neyh. aku akan edit lah sikit sikit . bukan maen tipu eyh ! tapi usaha . HAHAH !
gud luck semua ! :D

---- Tag orang ? memang taklah kot ! nnti banyak saingan ,, susah ak menang . HAHAHAHA ! sape nak fight ,, boleh amek je , just gtau kat blog korang yang korang nak join aku bersaing okaey ? hehe . ! peace yaww !

No comments:

Post a Comment