BODOH ! TAK ADE OTAK !


okay ! ehem ehem . batuk la pulok -,-" aku tak sihat , batuk batuk and selsema teruk . korang apa cer ? sehat ? kalau sihat bagusss :)

dah dah ! ini entry marah ! jum ikot cerita aku ...

serius ni memang mood aku ! aku nak maki maki sikit . aku mintak maaf dulu dekat sapa sapa yang tak suka aku kasar bahasa . aku tak sengaja okay . taip mungkin terlalu ikut perasaan .


petang tadi masa aku balik keje , sebelum aku g kelas lah kiranya .. aku g toilet dulu , masa aku masuk toilet tu . rileks je ade cina bodoh babi berlainan jantina baik punya tengah kencing . dengan tak tutup pintu nyee . aku memang tekejut gila lah kan . then aku tego lah .


aku : eh , asal u masuk tandas pompuan ?
cina babi : eh , suka hati i lah ! i bayar okay 30sen kat atas tadi
aku : weyh , aku pun bayar 30sen tapi aku tau beze mana tandas lelaki and mana tandas pompuan .
cina babi : u apasal ?


dengan selamba badak and entah dy basuh ke tak tangan dy tadi aku tak perasan dy maen tolak je kepala aku , !!! aku apa lagi ! terus aku tumbuk muka dy . haha ! gila kan ? tapi dy lawan aku balik !! dy tumbuk aku tapi sebb aku agak rendah dan aku tunduk masa tu , cume tekena mata je -,-" tapi SAKIT JUGAK !


lepas tuh dengan pantas nya aku sepak muka dy sekuat hati nurani aku ! yeah ! memang tuh la paling puas dalam hidup akuu !!! lepas dy dah makan penampa aku , dy terus kuar dari toilet . aku ingat da setel la kann .


aku terus masuk toilet sebb niat aku nak tekencing tadi dtg menyerang . elok je aku kunci pintu . pintu tandas aku kene tendang ! sial ! aku kuar balik tgok dy dah lari ke arah pintu kua !


ARGHHH ! MEMANG AKU TENSION SIAL ! DASAR MAKAN ISI BADAN BABI YANG DIMAKAN TAK HADAM BETOL LA TAU !! #merepek


okay dah ! :) lege dapat luah , tapi skang aku menanggung sakit mata -,-" pedih weyh ! haiyooo ! ingatkan kebal . HAHAH !


peringatan : jangan cube cube carik pasal dengan aku . hahaha ! aku ni bukan betul ! bila aku cakap aku nak serang kau . memang aku akan serang !


*rindurindurindu*


btw ! blackberry farra bobo hilang ! adoi ! minah tuh pon sikit lagi je nak makan kaki aku ! CUAI !

3 comments: