Orang kataaa..



hui ! :) sihat ? klu sihat bagus ! jgn jadi mcm aku selsema tak baik baik age -,-" tension gila .

okay , hari ni aku cuma nak crite sikit je .
ade setengah orang ade guna ayat ni "karma"hahah ! seriusly mula mula aku rasa mcm shit gila ade orng pecya mcm tuh .
tapi skang aku sendiri rasa . ha ! baru padan dengan muka aku .
aku masa buat orang tak fikir langsung , aku cakap n buat apa je yang aku nak buat .
skang aku dah terima balasan nya . :'(

macam ni cerita nya . aku macam ade terminat kat sorang mamat ni , 3bulan yang lepas okay dy sgt rapat dengan aku . dan bila aku dapat tau EX aku ade awek . mamat ni buat aku rasa cm bebungabunga lak an . "aku bukan tomboy" #tetiba plak an? ^__^ dah ok ok aku ngan dy . tibe tibe aku dapat tau dy ade awek . PERH ! malang tak berbau . aku bajet aku boleh go true la . *aik betul ke ayat aku ? ah bialahh !

tapi aku dah tak kuat macam dulu . memang aku xleh accept langsung ! langsung langsung . ! aku cm gila kau tau ! tapi aku yakin , ni balasan yang memang aku kene terima .
orang yang sayang aku , aku tolak mentah mentah . orang yang aku sayang , tak sayang aku . ha ?! cano nak buek ? redho jo la . HAHAH!

nak balik kat yang lama pon xleh gak . sbb dy dah lupa aku . skang aku dah life sorang sorang mcm bodo -,-' nak buat apa , nak g mana pon tak tau . hidup la kau sensorang Qiella ! serve your right !

#please la text me .! adui! kebas kebas otak aku xleh nak pikir ni . :'( kau text cakap dah xnak kawan aku pun xpe . aku besyukor sgt janji dapat text dari aku . nak suruh bbm xleh , kau bukan ade . HAHHA ! #menyempat lagi tuh :D





smlm kenduri kawen , aku paling sakai karoke . HAHAHA !







aku tak perlukan geng sbb ahli keluarga aku je memang cukup untuk tubuhkan group sendiri . HAHHAH !


dlm diam org yang kata tak tak tak tuh yang akan tunang dulu :)

Nota kecil : bapak aku beli citer AKU BUKAN TOMBOY kat astro first semata mata nak samakan aku dengan budak tuh -,-' aku kasar je , tak kearah tomboy pon kan ? lebih baik bagi duit aku tak tahan nak tengok ombak rindu :'(

No comments:

Post a Comment