New Job :)

inilah sy dengan En.BB :D hahah!
hari tu tak sempat nak upload gamba nya :P

hye hye :) hari ni nak citer yang aku dah mula kerja kat tempat baru :D kenapa brenti kat tempat lama ? HAHA ! jgn ditnye , tak de mood nak jawabb ! pegi lantak . !
life must go on lahh ! come on ! rezki ade dimana mana .! hihi .

skan aku keje kat kedai yang sama bidang dengan apa yang aku blajaa .! semua pasal camera ! gila best weyh ! series aku cakap ! cool la keje situ .! senior senior sume baik dan tak kedekut ilmu . hiihihi ^__^ bos muda dan kaya raya pulokk ! :P

aku keje kat kedai SELANGOR PHOTGRAPHER ! hah ! sapa sapa yang taau kat mana , apa lagi ! maju kan lah kedai aku ! meyh dtg beli barang kat situ . jgn risau . aku bukan tau malu nak nyorok nyorok bila nmpak kawan ! :D aku lagi bangge kerje kat situ . HAHAH !

oh ea ! hari tuh aku acah acah jogging kat batu caves ! walaweyh ! tangga dy penat gila lah ! hahaha ! memang sekali jela aku naik . dah turun memang tak lah aku nak naek balik ! :P
afiq sorang je yang sggup naik untuk kali kedua dan berlari pulak tuh . aku memang tak lahh nak buat macam tuh ! ahhahhah ! tapi nak kurus -,-' senam malass . memang takkan kurus lah kann . HAHAHAH !

kbye !



1 comment: