SEREMBAN :)

hollaaa :D


semalam aku g seremban :D ikut afiq g umah mak angkat dy kat sana .

pukul 11 mula mula ptotnya aku gerak , tapi disebabkan afiq memang seorang yang SANGAT menepati masa ! perjalanan yang ptut mula pukul 11 , mula pukul 12.30 ! tuh pon dy salahkan aku sebb tak kejutkan dy . sgt tidak patut!



mase otw tuh jalan plak jem , biasalhkan rakyat malaysia . accident yang tak seberapa pon dapat tontonan yang sngat memberangsangkan . klu tak toleh tengok memang takkan lahh kann . then nak slow slow sbb takot miss nak usha num plat kete . klu rezki murah , kompom number naik punya . ! hahahaha!



sampai sana dah nak dekat pukol 3 , mula mula ingat mak angkat dy (pasni akan jadi "ibu" lah eyh , mak angkat panjang nak taip) tak niaga . rupanya kuar lewat . oh yeah ! kitorng tolong ibu niaga . sumpah afiq meniaga FAIL ! ibu ingat pon 2x5 je ngan afiq . tapi TAK ! aku lagi hebat . hahah ! dy tak tau dulu aku memang peniaga paling famous kat kota damansara . smpai kol 6 lebeyh je kitorang niaga :D tak jadi g gunung :'( itu tak best . afiq jahat gila doe xnak bawak aku .

aku touching weyh -,,-"




aktiviti lepas niaga :D bergambarrr !



mlm tuh xde buat apa , rehat

rehat je . dlm pkol 9 mcm tuh jambu bawak aku, afiq ngan jaja g karaoke . perh ! sakai .! aku rasa nak balik selangor je karaoke kat sini daripada sana ! xbest gilaa ! koyak mental akuu ! sumpah xbest .

aktiviti tak banyak sebb xde apa pon kat situ . yang aku ingat dan takkan lupa si mangkuk tuh sgt aktif mnyakat aku . orang pandag je kitorang begado . sengal ubi ! hAHAHA!

mata aku sakit smpai skang gara gara contact lenss :') pandai buat pandai lah tanggung !




pagi ahad - 11-12-11 :D aku NOOR SYAKILLA ABDULLAH telah buat sesuatu yang sgt berani iaitu memasak semua lauk untuk dorang makan ! WALAWEYHH! memang gempak ! aku masak ayam masak lemak super hot ! , bende goreng berkasih sayang dengan lala ku cinta padamu . ! haa , masterchef boleh bagi nama makanan dorang pepelik , asal aku xleh kan ? dan dan dan . yang paling tak leh blah aku masak LAKSA :D weeewwiittt ! aku dah leh kawen weyhh !



lepas makan kitorang rehat jap beberapa minit . then ayah balik bawak durian . melantak durian pulakk ! okay scene durian paling mental aku koyak ngann afiq ! dengan selamba bodoh dy , leh terbalikkan parang ngan rileks je dy hiris leher aku . klu tak kerana umo aku panjang hari ni , memang dah arwah aku . sumpah itu gurauan paling ngeri aku pernah hadapi :'( thanks Afiq ! kau lah satusatunya kawan yang paling terbaik dlm hidup aku sbb kau rani buat cubaaan yang mungkin membunuh aku .




okay . itu jelah kot aku nak citerr :D bubyyeee ! nnti aku story age . aku tak ingat dah nak citer apa .,panjang sgt pon xlehh . pembaca malas nak baca , HAHAH ! daa :)

2 comments:

  1. kau reti masak laksa? itew nak ikit muleh? hahaha

    ReplyDelete
  2. retilah doe . awok dtg umah itew , nnti itew macak untuk awok :D
    hahaah ! bodo giloo !

    ReplyDelete