Byebye BESTFRIEND :'(



hye korang korang , okay teman aku amik mood
sedih boleh ? :(

aku baru perasan , ntah bila aku xpasti yang penting aku dah hilang kawan baik aku . okay aku tau lah aku salah . memang salah aku . tapi nk buat cane an ?

korang yang ade kawan baik , hati hati . sebab lelaki pon, persahabatan yg dah bepuluh tahun boleh hanco gak . trust me . be carefull .

okay aku xtau nak cakap apa . biarlah . mungkin ade la kot hikmah disebalik kejadian ni . xpe lahh . abaikan . usha gamba kenangan kami je la ea :P

nangis pon xguna an ? dy siap da delete aku dari fb lagi . betul betul xnk kawan .






walaupon dy xbaca blog aku , aku tetap leh taip apa aku nak an ? HAHAH ! mestilah sebb ni blog aku ! :P


" beb . u're the best i ever had . thanks for being a good friend to me before . i've never thought that our relationship ends here :"( . i swear this is the bad moment . okay xnk cakap inggeris dah . mcm bodoh . -,-' aku tak nak hilang kau . tak sangka an last last fakar je punca kita terus putus kawan . aku mintak maaf sbb ambik apa yang bukan patut aku ambik . aku mintak maaf sebab aku xleh lawan perasaan aku , aku mintak maaf sebab pentingkan diri , aku mintak maaf sebab lepas ni takkan ade lagi kenangan kita sama sama . aku salah dan aku tau mcm mcm kau kene tempuh untuk aku tapi aku tak hargai . aku mintak ampun dari hujung rambut sampai hujung kaki sebab dah kecewekan kau . take care beb "

beberapa perkara merepek yang aku takkan lupa :
1) bila aku tension , aku lari tak jauh . umah dayah je :')
2) lantun 1 ! lantun 2 ! lantun 3 ! :')
3) kasanova 1 ais lebih ! :')
4) koko power rangerss !
- dayah power rangers kuning
- qiella power rangers pink
- afiq power rangers biru
5) bila karaoke tak mcm orang gila x sah
6) dayah akan bantai aku kalau aku buat lawak bodo .
7) dy penonton setia show stacy(aku)
8) kami salu komplot buat sesuatu then tggal wanie :P ahahah ! *sorrry wanie
9) suka mrepek cipta NOVEL melalut2 terutama ksah bpak zaly . KUASA KOPI DAN SUSU!
10 ) kami kerap lepak dan buat bende bodo depan orang ramai .

:') sekian terima kasih .

so G double O D = GOOD !

hahah !

No comments:

Post a Comment