Lots of love :)


:)
selamat pagi yawww ! ahahahaha .
hari ni aku tak tau nak update apa sebab aku ngantuk T_____T
nak tidooo ! nak kata aku tido lewat x jugak . tapi asal la ngantuk sgt :'(

smlm aku presentation lawak duh bila lect aku komen ! ahhahahaha !
dy kata suara aku lembut , ntah tang mana yang lembut aku tak tau . pelik aku :p
aku malu nak present sebb kene mengadap org yg tak sepatutnya . malu malu malu +_+

hari ni aku ade job sikit nak setel an . HAHAHA ! kalau da setel senang sikit hidup :)

afiq balik lmbat age :'( aku bosan xde org nak belasah ! cepat la balik woi !! -,-'

oh ea , aku ade kenal sorang budak ni , dy baik . dy ade cerita sesuatu yang buat aku kagum dengan diri dy . seriusly kalau korang dapat jumpa , kenal dy and tau crite dy . mesti kau takkan sangka org yang dilihat biasa rupa rupa nya sgt baik keperibadian nya :D
aku memang saluteee kau ! :)

nah gamba untk hari ini ------------ bye bye :D


background memang cmni jela hari hari . HAHA!


tak lama age kene pkai spek . mcm ni la rupa aku , amcam ?



No comments:

Post a Comment