Apa nak beli ? -,-"

Memang akan macam ni ke apa ? HAHA ! aku suka yang AGE 14 . memang mcm tuh la yang aku rasa dulu . kehkehkeh .  okay actually , HARI IBU kan dah dekat . aku tengah pening nak pikir hadiah apa nak bagi kat ibu . bukan xboleh tak bagi hadiah . but kalu dy tak dapat hadiah . muka dy boleh muncung smpai kota umah nenek aku duh . -,-' please bg some idea apa nak bagi kat ibu . . macam na beli jam but entahlah , takkan nak potong tangan dy bawak ukur en ? tpi kalau beli je , if besar anta kedai balik potong pon xpe gak en ? entah la duh! grrr ! susah ! nak beli hadiah macam nak exam !

Kalau tak bagi hadiah , bawak ibu g makan je boleh x ? agak agak ibu tetap nak hadiah tak erk ? mak aku ni pelik sikit , kang kalau dy dah tarik muka . menyesal la kami 9bradik . hambik kau , 9org adik aku . HAHAAHAH ! kau ado family bahagia macam kami ? hehe .

13/05/2012 - dah dekat !!!!! habislahh . ~

No comments:

Post a Comment