Bercuti ke MELAKA =D

hello bloggers! assalamualaikum !
sihat meyh ? adeyy . sabtu ahad punya cerita hari ni baru nak cerita .
xde masalah kan ?
haha .
okay jum start ! :D

percutian ni memang rancang last minit  . hari jumaat petang around 7pm mcm tuh papa ckp nak g becuti . ecehh! banyak plak duit org tua ni . tpi sbb duit dy, aku pedulik apa . follow je la . hehh .

masa dah smpai rumah , bincang punya bincang ibu ajak pakai baju sepasang , semangat ni kami g crik last last .. kat pasar malam subang perdana je beli baju . haha . apa ? kau ingat aku malu nak mengaku yg aku beli baju kat pasa ? xla ! jgn risau . aku bukan jenis org yang acah acah . mana aku beli aku bgtau .

oh yea , masa g pasar , jumpa hud , kl ngan panjang . mak aku ckp kat wiyah "abg hud kau dah hitam . apa la dy buat" HAHA ! ibu ckp eyhh . aku tak ckp . si wiyah ni plak slamber dy jawab "wiyah tetap syg abg hud" aku siap buat muka lagi time tuh! bila aku dah seret dy kat hud baru la dy nak memalu gedik ! huh ! poyo .

esoknya aku g amik adik adik dulu kat stapak . weyh ! sumpah syok gila bila dapat bawak kete 120 - 140 km/h . hahah!  sapa bgtau mak aku siap korang !

around 10am mcm tuh kami pun gerak , terpaksa naik dua kereta sebb kete tak muat . hahah . papa ingat anak dy semua comel comel ? silap besar ! hahahah! patutnya afiq drive myvi , tp xleh nak ajak dy sbb dy keje . -,-"







nampak gamba gamba di atas ? itu antara aktiviti yang kami lakukan . yehahhh !  malas aku nak citer pepanjang . hahahah . tgok gamba je la okay .
masa sampai kami g makan satay . untuk pengetahuan korang , g jalan dengan bapak aku paling xbest . kitorang nak g jonker walk . tapi memandang kan kat sana panas plus bapak aku terlalu sihat untuk berjalan . dy xnk g ! benci benci !

malam tuh kami gerak pi makan kat restoran muara ikan bakar duyong . haha . masa yang diambil untuk nak ke sana sejam lebeyh sebb wesak day an , dorang boleh berarak pulak kat bandar melaka . bengang gila dengan bapak aku pulak yang belagak x nak dengar ckp PAPAGO ! nasib baik la pompuan dlm PAPAGO tuh xleh marah ,  kalau boleh seriusly dy mesti dah kene maki . HAHAH !
degil !


 belangkas yang dah di siat siat oleh aku :D
ini gamba makan makan . korang nak tau , ade ke patut semua orng pelik tengok kitorang makan belangkas . aku lagi pelik bila orang pelik tengok aku . HAHA ! total makan RM280 . perh! mengundang an ? mkn je tuhh :p al maklum la kami kurus kurus . ahha . balik semua dah pening melantak belangkas , ketam and scallop ! haha ! terus tido . 

ahad tuh aktiviti memang sikit gila , banyak habiskan masa dlm kete sebb jln jem lagi teruk dari jalan kl :( 
pagi around 10 bru bangun ! hujan plakkk . hahah . aku ngan apis , g mandi hujan tepi laut , then mandi laut , then mandi kolam . kesimpulan yang dapat dirungkai skang aku makin dan bertambah tambah gelap . HAHA !
 yess , mana mana pegi en.katak takkan tinggal . :D dy akan buat aku sentiasa ingat en.boyfriend . ahaha ! *boyfriend ke ? . okay dah . kalau dah masuk bb boyfirend boyfriend ni nnti i sedih . HAHAAH ! gedik la aku ! phui !

yang sebenarnya , aku malas sikit nak update blog klu aku bz , but memandang kan ade request dri stalker positif yang sgt bagus . dy buat aku nak update blog walaupon terabur terabur dah blog aku . ahahah . meyh aku kenal kan kau dengan dy :D
|
|
V
sila cakp selamat berkenalan kepada

betul ke aku eje ? ahhaah .
salah sorry :)
  
dy suka dan rajin baca blog aku walaupon blog aku xde la hebat mcm blog orang lain ,
thanks to honey madu sebb nak jugak blog aku .
terharuu . ~ wiee wiee !
hahaha
  
antara nasihat dan kata kata peransang dari beliau ! ahhahaha ! cewaahhh!

kalau semua stalker aku baik dan jujo macam cik kak ni . kan bagus . hahahahah!


okay dah ! fuhhh ! mcm melarat je ni ?! hahah . stop ! kbyee .


No comments:

Post a Comment