Chow Kit !

Assalamualaikum! :) heee ~ sehat korang korang ? untunglah .aku diuji oleh yang maha kuasa sebab sakit perut ! menci menci ! tapi tak pe , aku sedang tabah menghadapi . :)

semalam aku g tengok wayang . haha . dengan bff tercinta ! 
ye duh ! bff je okay ! xde nak lelebyh . sbb budak kepeng ni aku tak rasa akan jadi hak milik aku . cukup sekadar sahabat sehidup semati susah senang bersama . tp klu jodoh nak buat macam mana . hahahaah ! ecewwwaahh ! dan pada sesiapa yang mencemburui kami . maaf . tiada niat lebeyh untuk sakitkan hati anda . jangan la risau . kami sahabat platonik je kot :) kan u ? haha .
dy kawan aku dari aku kecik pastu kau nak pisah kan aku ngan dy ? ingat mudah ? tggu kita kawen baru aku elakkan diri untuk terlalu rapat dengan bff aku ni k ? :D

back to the story,

dy teman aku g tengok movie , dy je la yang ade , nak harap bf . aku ade bf er ? wujud ke ? mamat tuh rasa ke ak awek dy ? entah la weyh . tggu dy buat pengakuan or ade ternampak relay kami kat fb baru kita bukak citer mamat tuh k ? 
eh ! salah topik lagi ! haishh ! bila nak start cite wayang aku ni ! adeyy ! mengundang !

CHOW KIT!

 pada pendapat aku aku bag 8.9 dari skala 10 . HAHA ! sebab part 1 cerita ni memang sangat bagus .
perjalanan cerita dy sedih tapi aku tak suka bila en.bff aku usha je bila aku nangis ! suka hati aku la an ? dah sedih , takkan nak ketawa guling guling pulak .
 part ni masa budak chomel tuh intai pompuan tuh punya ......
HAHAHHAAH!
sumpah cite ni xde tapis langsung langsung .
memang under age xleh tengok ! series !
 Muhamad Izzam Izzudin, Muhammad Izzam Syafiq, Muzhaffar Shah Hazhar, and 
Nur Nadzirah Rosi.

budak yang tepi skali tuh ! yes ! chomel kan ?! aduhh ! muka dy besegi segi . tuh yang aku tak tahan tengok kechomelan dy . HAHA !

pegy la tonton citer ni . kisah benar la aku rasa . best !

sebelum wayang start , kami ade setengah jam lagi masa . dari kami bazirkan masa , kami g main bowling . and yes en.bff menang . TAPI!
setakat dua mata je kurang xyah belagak besar mana la derr !
kau x sehebat aku bila aku mengganas , hahaha .
phui !
|
|
V
 stakat bola oren saiz 9 xde hal la weyh kalau nak repeat balik! mihmihmih .

itu sahaja cerita untuk hari ni . :) 
skang masa untuk melihat aku yang semakin ayu bak kata FARWANI LOKMAN.
hahah.

 gamba (1)
aku rasa cm nak pakai shawl yg cm ni jeee . hahah . boleh x ?
 gamba (2)
makin chomel plak aku skang walaupon gemok . kahkahkah ! komen gamba sendiri . gilo !
 And I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I, I will always love you. 

Nota buat cinta : awak , saya mintak maaf sebab saya yakin awak akan sakit hati baca entry ni  . sy xde niat nak lukakan hati awak . tapi care awak layan saya , cara awak dengan sy , dan permintaan awak dekat sy sukar untuk sy penuhi . awak fikir la sendiri mana yang terbaik sbb sy syg awak . klu betul awak hak sy , percaya la ,sy akan jadi dan sentiasa usaha untuk jadi yang terbaik untuk awak sahaja . so , ego jangan tinggi sngat pun xpe . hehe . bagi peluang wiwit nak jiwang sikit tak pe an ? =D

I'm Sorry and I Love you ! haha !


No comments:

Post a Comment