Seronok =)


comel kan hi kita ? hahah . okay , aku nak cite hal semalam :)
tgahari semalm cik bobo gemok dtg opis aku anta surat ehem ehem yg xdpt nak dinyatakan disini . cewah! haaha .

memandangkan dy dah dtg opis , kami dah bertentang mata , maka tercetuslah idea yang kurang memberangsangkan . pada awal nya nak mintak bobo tolong hanta g kwsp . kemudian hanta g koleh sbb dah janji dengan En.Hamdan nak jumpa kat kolej .

BUT !

masa nak gerak tuh , aku cm TERmalas pulak nak  g kwsp , kami termasuk kawasan yang sangat super dupperr JEM ! -,-' memang paling bengang la kan cite dy ! haish ! dari kawasan subang luar kawasan subang tuh kami stuck around 1 hour ! tak mengundang nama nya ?! rawrr ~

disebabkan aku ngan bobo dah kelaparan , kami buat keputusan untuk singgah MCD kat petrnas blakang ara damansara tuh . ayam dan mcchicken piliha kami yaw ! yummyyy !
bobo bongok sebab TnG dy dah tamat tempoh , hahaahah ! malu aku g tolong isi :p

masa tgh mkn tuh ade sesuatu yang diluar jangkaan berlaku , apa ? rahsia .
yang penting tetibe sejam kemudian wanie dah ade ngan aku . HAHHHAAHAH!

pickup wanie , pastu kikis dy ! karaoke ! yeah ! kami g AXIS . yeahaa ! masa kat karoke tuh adeyy . masing masing mabuk semacam . macam orang gila , jangan kata dangdut je kami nyanyi , lagu kecewe , lagu orang mati , lagu selamat pengantin baru dan tidak lupa lagu hari raya pun kitorng nyanyi . hAHAHAH ! paling xleh blah masa scene nyanyi lagu kecewe , siap tertiarap tiarap lah nyanyi. kami habiskan lagu dengan nyanyi lagu agnes - menjerit jerit - cool habis lahh .

lepas tuh mcm biasa wanie kebuluran , klu suruh dy pilih tempat makan , xde ayam dan xde air-cond memang dy xnk g punya ! haahha . dy pilih MCD . MCD lagi ? nmpak tak kat situ reason kenapa hari ni aku sakit perut ? tuh je makanan yang masuk dlm perut aku ! lepak MCD , sembang sesi luahan hati . sesedih yang x mengeluarkan air mata, dan kami pun hantar wanie balik .

"btw, thanks wanie :D aku memang syg kau lah Datin . hahah ! terubat rindu kami yang da almost sebulan ta jumpa . hahah . sabtu kita jumpa lagi kalau ade rezeki k ?"

balik tuh ingat nak balik terus , tapi dah alang alang kat pandan indah . bobo nk jumpe membe dy "jap" je katanyaa . hahaha . nasib baik budak tuh pendiam dan tak kisah aku macam org gila kalau tak aku bantai budak tu and tinggal tepi jalan ,. hihihi.

"thanks jugak kat kau bobo sebab melayan otak biol aku selama sehari , aku tak pedulik kau rimas ke tak dengan aku tapi aku tetap nak kau layan aku . hahaha " 

sampai rumah , rehat rehat jap , gegado sikit . mcm biasa tak gado takkan ade kebahagiaan . tapi skang memang tak ade kebahagiaan yang aku kecapi . ecececehh ! ahhahaha . okay skang nak follow LALA IXORA . xde nak cintan cintun . skang kita enjoy!! ahahaha .

masalah yang aku hadapi semalam dan aku tau aku salah , patutnya pagi tadi around 3 am mcm tuh aku teman wanie g hospital tengok kakak ipar dy accident :'( sorry sgt , aku tahan tahan sbb korang text ngan aku, once korang xrep . hurmm . tetido . memang bom atom pun takkan dapat kejutkan aku . SORYYYYYYYY!

okay , mulakan hari dengan snyuman , simpan kesedihan . hahaha
peace yaw !
kbye ! salamm sayang dari cik wiwit gemok ini . ahahah



No comments:

Post a Comment