Kenapa WIWIT ?

soalan ini telah diajukan oleh sahabat baik aku sendiri ,en.ronaldo a.k.a faizal jamaludin. HAHAH!

tak tau asal dy nak tau sangat . pelik sangat ke ? x ok ? klau x ok aku tuka . hurmm.
tapi aku suka ! :D
hahaha!

nama wiwit ni tercipta masa aku mula mula kuar ngan membe aku , masa tuh aku cm comel comel sikit lahh , ^_^ ehheeee . angkat bakul sendiri .


jap ! masalahnya dy yang puji aku comel , dan masa tuh aku masih kurus lagi :)
waktu dalam kete tuh , dy tak habis habis cakap
"wiwit! untunglah comel"
aku memang benci ayat tuh . mengundang !
tak berapa lama kemudian , kitorang stop kat traffic light ,
ade trelar(betul x aku eje ?)
 besar gila sebelah kitorang , aku usha la pemandu dy . then pemandu dy senyum senyum.
sebelum nak gerak dy bunyik kan hon dy,
pastu bunyik "WIWIT" ~
eh  ! dah kenapa ?! aku ngan mmbe aku tekejut la bunyik tuh dan kami yakin memang bunyik tuh . ahahhahahhahhahhahah !
sakit sakit perut kitorng gelak dlm kete .
pastu mmbe aku cakap , "ha! layaklah nama wiwit tuh melekat ngan kau smpai lori pun nak wiwit jugakk ! "

sejak kejadian tuh mmbe mmbe aku pun kekalkan nama wiwit tuh . smpai aku ade bukak account fb nama Qiella Wiwit. kat BBM pun nama wiwit, memang melekat la wiwit tuh . hee :D

but account fb Qiella wiwit da dilupuskan . xyah lah search .
bayangkan trelar kat atas ni, hon bunyik kecik je wiwittt~ hahahahaahah . korang takkan pecaya sebab korang tak hadapi :D

okay , mulai skang 
|
|
|
|
V
itu sahaja untuk sesi pengenalan nama baru aku . adui ! gediknya . HAHAHA !

No comments:

Post a Comment