Mari Ucap Selamat Hari Jadi Kepada Beliau :)


Ucapan yang tulus ikhlas ini datangnya dari pada aku kepada
 MISS HONEY MADU ~


Tahniah kepada beliau krana telah terpilih untuk mendapat wish daripada aku . limited ni tau ! ni untuk stalker stalker yang hebat hebat je . huhu ~ walaupun kami tak pernah lepak sama , jumpa , betego lama . tapi aku selese kawan ngan budak ni. tak tau la apasal . haha . dy rajin betego . tak sombong dan pandai layan kengkawan . for me she a good young lady ! haha . btw , gamba gamba dy semua aku jeles tau ! huh ! hahah . okay let's go to my special speech! amboi ! hahaha . gedik la aku.

semoga kehidupan kau akan lebih indah dan bermakna dari masa lalu . lupakan segala masalah , tempuh lah dengan sabar. Wishing you all the best in the year to come.
May your days be filled with sunshine and beautiful colors.
And may your nights be filled with comforting dreams and wishes to come.


Ikhlas dari hati yang tulus suci . HAHAH!
|
|
V

1 comment: