kata kata nasihat dari sahabat sahabat tercinta :D

  hello ! :D lama aku x update ? biasalah . malas . ahahah!
okay hari ni aku cuma nak tunjuk kata kata semangat dri orang yang sentiasa support aku ! yang tak pernah nak ungkit slah silap aku yang dah lepas .

jum usha ! dorang pemberi semangat :')

 yang paling penting dy panggil aku wiwit . kekal k ! bukan aku buat citer . ahahahahahaa . en.bff aku memang terbaikk ~
kau penah hadapi cane aku hadapi ? tapi situasi nya skang aku tak boleh pergi dekat orang yang di sebutkan di atas kerana ade sbb2 yang tak dapat di elakkann dan aku xleh nafikan yang aku masih syang n rindu afiq :'(

kita ke episod bila kita jumpa orang yang kita rasa dy ikhlas menerima kita .
pendapat korang lak cane ?
|
|
V

nampak cara dy ? hahah ! kenapa lah orang yang aku syang xnak hargai aku macam contoh di atas ni ? kenapa nak mintak aku keja dy ? xleh ke dy syg aku je? ha ?! kenapa ? kenapa ? argh ! benci :'(

No comments:

Post a Comment