Bolehlahh :(

Wiwit is back sayang ~ haha !
hari ni xde apa nak post sgt pun sebenanya.  kalau nak entry panjang , tunggu aku blik langkawi next week okay ?

sebenanya aku ni semnjak semnjak naluri kewanitaan aku semakin menebal . eceh ! hahah . aku macam taksub anak patung . semua berpunca dari katak aku yang besar tuh . dan skang aku memang betul betul nak bear besar .
hari tuh aku g uptown , then aku jumpa patung ni .
|
|
V

Besar gila an ?! kau tengok kepala dy , ngan kepala aku . dah macam beruang betul dah . HAHA ! aku memang serius nak jugak ! bila aku nak , maknanya nak ! cepat atau lambat percayalah . aku akan dapatkann ! :D
tapi kalau dapat lagi besar macam doraemon ni pun style gak en ? :D memang ngam ngam satu bilik aku . HAHA . gila ! kbyee !

aku skang hidup simple gila , aku buat apa aku nak . pegy mana aku nak . ikut suka aku lah nak buat apa . aku dah malas fikir . sbb best jadi bebas . memang best ! aku paham dah kalau orang yg suka bebas ni kenapa susah nak di kawal . :P

p/s : cube usha gamba aku, cm kurus je an ? aku suka pakai suar bawah besar skang . sbb kaki aku nampak kecik dan buat aku nampak tinggi :)

No comments:

Post a Comment