Bersama yang terbaik :D

 Assalamualaikumm ~ hee :D sorry lama xupdate.
selamat berpuasa pada semua semua yang berpuasa . HAHA !
lambat gila lahh ~


oaky semalam aku g berbuka ngan bebudak aku . cewah ! mcm gangster plak . kitorng lepak time square je.. yang aku xpuas hati tuh , buka makan kfc je -____________________- si efi memang xde cite rasa langsung ! langsung! menyampah aku ! tpi dah dy suka sangat makan KEJU ! makan je lahh !

oh btw , semalam aku kuar ngan style baru . wehhuuu~
jum usha usha :p
|
|
|
|
V

 pelik x ? pelik x ? hahah . ah . xsalah mencuba kan ? skali skala jadi pelik . hahahha




dorang dorang ni lah geng otak xbetul aku dulu . hahahah . skang dah xrapat sgt sbb memasng dah bz bz bz . boy ngan efi pon ade tapi malu nak begamba lah konon nyaa . phui ! nyampah ! hahahahaha .

masa karaoke ! lawak . mcm mcm lah . tapi aku malas nak taip . yang penting efi puji suara aku sedap . ahhah / kau ado ?



rindu ini sangat sangat . haishh ! tengah kumpul duit nak cari jugak kat mana ade jual patung ni ! :P



No comments:

Post a Comment