Step Up Revolution (2012) Awesome !

assalamualaikum ! :)
pagi dude ! eh , tadi kemain salam nya . pastu dude dude bagai . apa kes aku ni ? haha . lantak lahh.

okay ! hari ni nak citer aktiviti semalam . walaupon kau sedang mengalami sakit pinggang yang melampau sangat sangat . aku tetap menggagahkan diri untuk tengok movie . sebb semua org update twitter , fb , blog dan sebagainya cite ni best . cite tuh best . sampai aku kompius nak tengok apa but Tak sia sia aku nak tengok wayang semalam ! yeah ! :D best whoooaaahhh ! kalau lah aku boleh buat mcm dorang buat . PERH! . hahahha . 

sebelum citer start , g bowling dulu . semangat dengan harga student lagi ... tapi kalah ! 97 - 67 . adui ! melayang duit aku kene blanja makan .. hoho~ nasib tak baik . 
aku beli ....

   

aku g tengok cite STEP UP REVOLUTION . !
|
|
|
V

  
awesome weyh ! super awesome !
pegi lah tengok !!
yang penting ada ,
adam g. sevani

 arghhh ! cute nyee cute nyee . hahah ! phui ! tpi serius dy menari style enn ? aku suka tengok . smpai x pandang orng sebelah dah tengok mooseeeeeeeeee yang cool ni ! hahah. walaupun masa shots muka dy hodoh . aku tetap suka tengok . mihmihmih :3

berbalik pada step up tadi , aksi aksi menari dy semua memang mengujakan ! hoho !

 yang ni cumel . aduh . jeles jeles .. pastu tie ngan baju tuh cm cute la putih biru . memang aku suka plak . aku suka pompuan ni punya style . simple tapi cantik .
masa pompuan ni pakai cooperate style . muka dy memag stylo gila . lelaki tuh gila kacak . ! masa ade cina tuh diri tengah tengah between dancer lain pun hebat . susah tuh nak buatt . ahhaha . okay xnak cite lelebih . bukan dapat apa pun . haha .

yang penting aku puas . thanks pada yang menemani , melayani , dan hahaha . me apa apa je lah yang penting aku kesian tengok dy layan aku . aku da lah xbetul ! padan muka la cite nyee. nak teman sangat . :p
mekacih . i lap you . hoho ~

dah dah , lagi panjang , lagi merepek . kbyee . :D

No comments:

Post a Comment