Tercapai jugak akhirnya :) Alhamdulillah ~

Assalamualaikum ! :D

salam jumaat pada semua penduduk yang ada atas muka bumi ni ! =D

nampak tak aku happy ? nampak takkkk ?!!! haahha.

akhirnya cite cite aku untuk memiliki kerete tercapai jugak ! yehaa !
terima kasih banyak banyak kat papa sebb dapat tunaikan permintaan aku nak ade kete sebelum raya . hihi .
aku tesangat sangat gembira ni ! ahahah .

walaupon aku tak mampu beli kerete mahal , aku tetap gembira sebab kerete ni duit aku sendiri , nama aku sendiri , aku g amik sendiri , aku drive dan check semua sendiri :P .

akan ku jaga kereta ini sebaik mungkin . hahah .
hari tuh kan ade update beli moto ? itu tak bemakna moto aku dah tak sayang tau ! moto tetap moto . kerete tetap kerete . hihihi .

jum jum tengok kete jum :D
|
|
V
 taraaaaa !!! this is my car ! nama dy wiwit . aku transfers nama aku kat kete . hahaha . :p

 ada yang tego "kereta nak sama je ngan jiran , memang jodoh lah korang ." phui ! hahaha . kalau betul alhamdulillah , kalau xbetul xpe . bukan rezeki . but sebenanya kereta viva ni memang aku dah berangan lama nak pakai sebelum aku kenal En.Capital (A) lagi okay ! so , xde kene mengene dengan nak sepasang kape . phui phui !
 eceh ! macam model formula F1 pulak aku tengok . hoho ~ berangan kejap ! pasni boleh jalan jalan ! yeahhh ! tapi sebnanyaa. aku belom ade lesen . hahah. baru dapat L minggu lepas .acane ? kah kah kah ! ade kete baru xde lesen . loseer . -___-"
ah , kesah lak . sebelum ni lenjan kereta ibu xde lesen okay je . kuikuikui . :p
nak bagi tema merah putih . sbb smlam dah beli cover rotex MU , yehaa !terus pilih merah . eh jap ? merah putih ? bendera kelantan ? alamak ! ade kene mengene ngan capital(A) lagi . hahah . adoi . lantak la . kalau tak pikir xnampak sgt kan ? :D

dalam kereta aku , sesiapa yang nak masuk ade rule .

DILARANG MAKAN 
DILARANG MINUM
DILARANG MEROKOK
DILARANG TIDUR
DILARANG KOREK HIDUNG
DILARANG COMPLAIN 
DILARANG TUTUP PINTU DENGAN KUAT
DILARANG MENYENTUH CERMIN DENGAN KUKU
DILARANG MEMBUANG SAMPAH DALAM KERETA
DILARANG TUKAR SIARAN RADIO TANPA KEBENARAN
DILARANG MENGUSIK BARANG TANPA KEBENARAN
DILARANG MASUK DENGAN SELIPAR ATAU KASUT YANG BERPASIR

AMBOI ! hahah . bukan main lagi . tu xleh , ni xleh . hahha . biasalah . orang baru dapat kete memang batak sikit . standard lah an ? lagi pun kete sendiri beb ! kau tak rasa betapa sayangnya bila kereta yang kita bawak tuh kereta sendiri . hahaha . okay . aku nak over ke tak ke aku punya pasal . semua yang keluar tuh duit aku . bukan duit kau . kan ? mihmihmih . okay bye bye :D muah !

aku dah tunaikan janji :) tenang rasanyaa . hahaha .

No comments:

Post a Comment