Berbuka bersama mereka :D

Assalamualaikum :D
hey hey , korang puasa cane ? seronook ? ade citer menarik ? share share la eyh.
haah .
okay , aku nak citer aku berbuka ngan bebudak kolej aku yang awesome awesome semuanyaaa =D

smlm  14/08/2012 . aku , hamdan , ira , naz , lokman ngan kakak g berbuka dekat RAHMAN PALACE (BBQ & STEAMBOAT BUFFET)

disebabkan aku lembab . haha . aku kene tinggal nasib baik dorang tinggal hamdan .xde la aku sorang2 . aku amik hamdan kat kolej dan dy drive , memang x lah aku nak drive . hihi . hamdan panas je kene drive . ingat leh senang lenang . xdpt lahh .

smpai kat mana ntah si mon mon tunggu situ , then terus gerak. smpai sana terawal la pulak .xbest . dah la lapa . aish ! haaha . lepak lepak jap , kakak smpai . hoho ~

masuk je waktu bebuka aku apa lagi ! MAKAN MAKAN MAKAN ! smpai budak2 tekejut tengok kehebatan aku makan tanpa henti . smpai balik weyh aku makan NON-STOP ! paling rugi lokman lah . haha . makan nasi dua pinggan je kenyang . ngek . aku memang suka steamboat sbb boleh suka hati mak bapak aku la nak makan udang bnyak mana , hamdan tukang amik udang pun pelik . hahah .


yang pkai tudung sebelah aku tuh kakak . anak dy yang kecik tuh si FAris , sebelah aku mona fendy , sebelah lagi Ira :)
geng lelaki yang suka menyakitkan hati aku , si baju purple peloh cm panjat bukit tuh NAZ , Yang tepi Lokman , dan yang tengah tuh lah HAMDAN . suka kawan ngan dy sebb dorang sakai :D hahah!

thanks invite and tak lupa kat aku ,len kali kalau makan makan jangan lupa call :D hahaha .

No comments:

Post a Comment