Aksesori Mak Enon Give Away

aku di tagged oleh orang yang amat menyayangi aku *ecehh ! sayang ka ? :D ..
Cik pieka lah kann . sapa lagi . dy klu join apa2 , dy takkan lupa kau tau!
love you lah bebeyh !
okay jom teruskan !

- Aksesori Mak Enon Give Away -
(click untuk join GA)

macam biasa lah , klu nak join kene ikut syarat ..

syarat-syarat dia:

1. ikut suka korangla nak FOLLOW atau x blog aksesori mak enon nie.eloklah FOLLOW.kang kalo pemenang dah diumumkan,tiba tiba korang yang menang,hah camna tuh kalau korang x taw.
2. buat satu entry kat blog pasal giveaway nie.simple simple sudah.kalau nak buat berjela jela pun suka hati lah.jangan lupa promote promote sikit aksesori mak enon.paksaan nie!hehe kidding.
3. letak banner kat atas dalam entry korang.WAJIB.letakkan jugak link ke blog nie.WAJIB.
4.WAJIB tag 5 orang kawan korang.bagitaw kat dorang yang dorang kena tag.
5. tinggalkan link entry korang kat comment entry nie.comment entry nie ok.tinggal kat tempat lain gua x layan ok.
6. tarikh tutup penyertaan ialah pukul 11.59 malam 20 Mac 2011 iaitu hari ahad.

Hadiah hadiahnya..jeng jeng jeng.........

mestilah dari koleksi aksesori mak enon.hadiah akan diberikan kepada 3 orang pemenang.pemenang akan ditentukan dengan cabutan nombor.
Hadiah pertama : Aksesori-aksesori bernilai RM30++
Hadiah kedua : Aksesori-aksesori bernilai RM20++
Hadiah ketiga : Aksesori-aksesori bernilai RM10++



Tugas aku :-)

1- Aku dah follow :)

2-entry blog dah buat , dan disini .. ehem2 aku nak tambah sikit . haha . first, aku betul2 pelik knpa MAK ENON ? haha . aku tengok owner dy tak adelah se-MAK ENON mana . lawa je . tapi bukan maen lagi nama MAK ENON.. okay suka hati lahh kan . Blog milik awak :D . tadi sebelum join GA, aku usha barang2 yang ade dijual kat situ . not bad lahh .
antara dua barang yang buat aku rasa mcm nak beli jee :) lawan doe ! haha !
kenpa dua je aku tunjuk ? ealah ! klu tunjuk banyak2 korang tak jelajah plak kang blog MAK ENON neyh . betul x ? bijak kan aku ? HAHA . dah dah . jgn merepek!

3- BANNER ngan LINK dah letak ;P

4- 5 orang ? whuishh ! ramai nyaa ! nak tagg sapa erk ?
1)moysams.blogspot.com
2)http://marionattespeak.blogspot.com/
3)http://iluvbaginc.blogspot.com/
4)http://teletubbiestomei.blogspot.com/
5)http://shafikamokhtar.blogspot.com/

5- DONE !

6- tak sabar tggu weyh ! :D

okay !

to MAK ENON : klu sy berpeluang menang , sy nak rantai kat atas nyh bolehh ? HAHA =D


1 comment:

  1. haha mak enon sbb kwn pnggil enon...ok kalo kamu mng n necklace tuh sstill available bole je nk bg..doa byk2..hehe

    ReplyDelete