Ini Cerita THE PADANGS yang hebat !



dah beberapa hari aku postponed bende neyh ! hari neyh aku nak post jugak sebab gamba pon dah upload :D,

yang penting ini bukan entry untuk menjatuhkan maruah atau apa apa yang sama waktu dengannya,ini cuma pengajaran supaya orang lain akan buat lebeyh baek pada masa akan datang .

cerita ni bermula bila En.boyfriend aku cakap nak beli baju band , THE PADANGS . ha? ha? sape tuh ? band mana tuh ? aku tak pernah dengar pon. -,-' tapi En.Boyfriend tetap berkeras nak beli baju tuh , sebab pada pandangan mata dy , baju tuh amat menarek perhatian sekali . memang superb cool lah knon nya . okayy sbab duit dy . aku setuju je lahh .

neyh lah yang dy nak sgt .

MALAM tuh jugak dy nak g bank in duit . katanya excited nak dapat baju . seperti yang THE PADANGS janjikan , bila dah bank in duit . baju akan di pos .! setel je bank in , aku terus bagtau THE PADANGS yang duit dah bank in . dy kate dy akan pos baju tuh . 4 hari kami tggu tak sampai sampai jugak . -,-' apa neyh . dy pakai pos ekspress tau . kat envelope tuh siap ade ayat "DIJAMIN SAMPAI ESOK" . aku asyik kenekan En.Boyfriend je yang dy dah kene game . HAHA . itu nakal . aku posy entry and tagged THE PADANGS lagi . okay itu mungkin salah pos ekspress tuh . tpi apa salahnya ? En.boyfriebd aku bukan duduk dekat hutan . susah sgt nak jumpa . dari KAJANG ke SUBANG je kott .sesat ke ape ?

okay . disebabkan rasa bersalah sebab hampir 3minggu baju tak dapat , salah seorang ahli band tuh la kot klu tak silap aku .. dy kate dengan En.Boyfriend yang dy akan hantar baju tuh sendiri by hand . wah ! itu sudah baguss ! :)

bila tiba hari yang baju tuh patut dihantar . dah sampai kat tangan En.Boyfriend , and baju tuh .............................
sangat sangat mengecewekan , style printing dy , colour dy . aduh ! baju gamba ELLMO dekat pasar malam tuh lagi menyerlah tau --' .
memang En.boyfriend aku tak puas hati betol . dahlah kami dapat baju lambat , bila dah dapat jadi macam tuh -,-'

aku cume gelak gelak nakal je dengan En.Boyfriend . harap lepas neyh dy pikir dulu sebelum beli :P kan bie ? haha!

aku pakai baju neyh pon aku rasa tak best .
tapi aku fikir yang aku nak lakukan sesuatu iaitu , kecikkan sikit baju neyh .
supaya nmpaklah cantek skit ..
macam neyh
|
|
|

amacam ? klu mcm neyh kemas lah sikit kan ? :D
" bie : nak duit . ! "

untuk mana mana band yang nak jual baju , korang dahlah mark-up harga tinggi , jgn lah game pembeli weyh ! tak bagus untuk korang dan band korang . korang buat mcm tuh , skang aku tak terasa na pakai baju tuh . but bukan duit aku . haha . pakai je lah buat basahan :D yeayy !

bubyyyyee!

No comments:

Post a Comment