Aku Ada , Kau Ada ??

wiwit ~ haha ! assalamualaikom !
semoga korang semua yang membaca sihat sentiasa ,
di panjangkan umur dan sentiasa dirahmati Allah !

HAmboi ! bukan main lagi aku. HAHA

hari ni aku semangat nak update sebab aku nak ajak korang sama sama support filem melayu kita :D walaupon biasa biasa je tapi setiap ringgit malaysia yang kita habis kan adala untuk membangunkan filem tanah air kita juga . "lebih doh aku" HAHA!

secara jujur aku memang suka citer ni . bukan masalah support filem or sebab pelakon . yang aku tau aku memang layan citer ni .. mungkin la musical dy tak menyerlah . tapi takkan nak awesome mcm musical kuch kuch hota hai kan ? ni pun bagi satu peningkatan yang bagus :) cewah ! aku rasa korang patut support cite ni . tak rugi lah , best ! mungkin bagi hud , man , budak budak subang dan mungkin jugak afiq takkan layan cite ni , tapi kalau kau g dengan orng yang memahami kau contoh terdekat bff aku en.ronaldo . dy mungkin layan . :D aku tak tau dy suka ke tak but yang aku tau dy akan sabar n layan je kerenah aku bla nak tengok movie . tu yang psti . HAHA !
jahat tak bila aku curi curi tangkap gamba ? tak sgt kot . :D

disebabkan en.ronaldo xde . aku ajak adik aku , n bobok yang teman :D mari kita lihat gamba gamba yang ade dlm ini cerita :p


 ni masa sebelum kuar umah , kalau tak tangkap gamba rasa tak leh drive . semangat kurang . HAHAHA ! mengundang ! dan yang penting , duduk je , snap lagi ! huhu . pompuan memang cm ni eyh ?
|
|
V



 sampai sana kami makan HOT & ROLL dan AIS KRIM MCD . okay celah mana nak kurus la kan ? xpe lah . bukan slalu dapat makan best best . cite aku !
 mata aku mengundang x ? ingat senang nak tengok mata aku besar macam ni ? slalu bila aku senyum je , mata aku mesti hilang , ramai tego .


 family je an bergamba ngan doraemon ? bajet bajet bercuti luar negara . HAHAAHAH ! eh lantak , aku punya suka :D

EVERLAST ! 
aku ada, kau ada ?? 

HAHAAHHAAH! kbye semua :p wiwit blah dulu .

OPPS ! lupa diri lak . TERIMA KASIH BEBANYAK kat FATIN SYAHIRA A.K.A ALONG sebab blanja aku hari ni . HAHAHA ! sila berikan tepukan gemuruh kepada beliau . *CLAPCLAP*

No comments:

Post a Comment